Monday, July 21, 2008

Resort 2009

RESORT 09. 2009's Resort kollektioner er LIGE mig! Jeg elsker dem!
I forhold til de forholdsvis få shows i forhold til F/W og S/S har jeg fundet klart flere looks, jeg er forelsket i, end jeg gjorde i F/W 08.
Jeg tror, det er det bløde look, jeg er faldet for. Blødt, blomstret, stribet, og ikke mindst i de mest fantastiske farver. Den turkise farve mange af designerne bruger er efterhånden ikke ny mere (og heller ikke for mig), men det er min helt klart yndlingsfarve! Selv Balenciaga went a little bit soft, og jeg elskede det!
Bedøm selv:

3.1 Philip Lim:

Abaeté:

Balenciaga (Balenciaga lavede lige et par musthave bukser for mig - disse er geniale):

Burberry Prosum:

Chanel:
Denne Chanel kjole er jeg helthelt forelsket i, og skoene med:

Chris Benz:

Diane von Furstenberg:

Fendi:

Gucci (det er set før fra Guccis side, men jeg elsker denne kjole alligevel):

Jill Stuart:

Missoni:

Narciso Rodriguez:

Oscar de la Renta:
Det er denne turkise farve, jeg snakker om!:

Sari Gueron

Stella McCartney (jeg er normalt SLET ikke til Stella, men denne kollektion er en af mine yndlings!):

Zac Posen:

For mig endte 3.1 Philip Lim og Missoni klart med at blive Resort 2009's favoritter! Fab, fab, fab!

TRANSLATION: MY FAVORITE LOOKS FOR RESORT 09.

No comments: